מבשלים בשטח – ארוחת שטח בלתי נשכחת

חוויית הבישול בשטח היא חלק בלתי נפרד מתכנון של טיול אתגרי שכולל בתוכו גם לינת שטח מהנה.

על מנת שתוכלו לחוות את הבישול בשטח באופן מיוחד, שלא ישתבש ויהיה גם טעים, גם בריא וגם אפקטיבי לכם ולסביבה, יש כמה דברים שעליכם לדעת לעשות, בנוסף לציוד מקצועי שחשוב שיהיה לכם.

מבשלים בשטח – חמישה דברים שחשוב שתדעו

מהי הדרך הבטוחה ביותר לבישול בתנאי שטח?

לפני הכל, הדרך הבטוחה ביותר למטיילים מבשלים בשטח היא ציוד איכותי שאפשר להשתמש בו ולדעת שלא יהיו שיבושים. השתמשו באמגזית איכותית בעלת מבער נוח וחזק לבישול ולהרתחת מים. סירים איכותיים וגדולים שיוכלו להתמקם בצורה יציבה על האמגזית, ובלון גז שיספיק לכם לכל הטיול. כמובן שמומלץ לקחת בלון גז נוסף.

בישול בשטח עם אמגזית

השימוש באמגזית איכותי לא רק לבישול בשטח, אלא גם איכותי לסביבה בכך שאינו מותיר סימנים אחריו, מונע שריפות ובאופן כללי פשוט תורם לבישול מהיר וטעים יותר. אתם לא באמת נמצאים ב'הישרדות' ואין שום צורך להתחיל לאסוף עצים ולהבעיר מדורה. בנוסף, הקפה הכי טעים של הבוקר כאשר נמצאים בלינה שהיא לינת שטח הוא הקפה על האמגזית.

איזה סוגי מאכלים אפשר לאכול בשטח?

כשאתם מבשלים בשטח אין צורך לאכול רק תפוח אדמה צלוי או בשר על האש. אם דאגתם לציוד בישול איכותי כמו סירים, או אמגזית איכותית, מחבת, כפות מיוחדות, קעריות וחומרי ניקוי כראוי, תוכלו לתת ליצירתיות שבכם להתבטא בחופשיות ותוכלו להכין שקשוקות טעימות לבקרים, אורז מיוחד, ואפילו תבשילים המצריכים בישול על האמגזית.

במה אפשר להחליף את כלי הפלסטיק?

יש מגוון של כלים לאכילה בשטח שמתאימים לארוחות ולא מצריכות זיהום הסביבה או נקיון אחרי המבשלים. קומקום סיליקון מתקפל, גזיה, פלטה, ערכת קפה מיוחדת, כוסות מפלדת אל חלד עם בידוד.

הבישול בשטח הוא חלק עיקרי וחווייתי, כך שאם אתם מתכוונים לבשל דאגו שהחוויה תהיה טעימה ומיוחדת. כי זה לא רק האוכל, זה הזיכרון שהחוויה משאירה בכם. ולכן, חשוב שהציוד יהיה איכותי, ושתשמרו היטב על הסביבה כדי שעוד מבשלים בשטח ומטיילים יוכלו ליהנות, בדיוק כמוכם.

למידע נוסף ראו גם: השכרת ציוד לקמפינג

תוכן עניינים

צריכים עזרה?
Add to cart

בניית אתר | GalyamStudio

חיוג מהיר