השכרת אוהלים בצפון

ההכנות לקראת טיול קמפינג דורשות מאתנו זמן רב כך שלבסוף אנחנו יוצאים מהבית עייפים ומבולבלים כאשר האוטו עמוס ואנחנו לא בטוחים שאכן ארזנו את כל מה שצריך. שירות השכרת אוהלים בצפון חוסך לכם את הצורך להביא אוהל משלכם או להחזיק אחד בבית. כיום כאשר ניתן לשכור אוהל קמפינג בשטח – אין כל סיבה שתעבדו קשה. כל שעליכם לעשות זה לבצע הזמנה ואוהל נקי, מדוגם ומאובזר ימתין לכם בנקודה שנקבעה מראש. צוות מקצועי יקים בעבורכם את האוהל, יוביל אותו אל השטח וגם יפרק אותו בתום השימוש.

איזה אוהל מתאים לי?

שירות השכרת אוהלים לקמפינג מאפשר לכם לבחור בכל יציאה לטבע באוהל שמתאים לכם. אם אתם יוצאים לקמפינג רומנטי זוגי לאור הירח – תבחרו באוהל זוגי (אוהל ל-4 אנשים). בעבור משפחות נמליץ על אוהל ל-6 אנשים לפחות. תמיד כדאי להעדיף אוהל מעט יותר גדול בכדי להבטיח מרחב תנועה. אם אתם יוצאים לקמפינג בפעם הראשונה או רק פעמיים בשנה, השכרת אוהל חוסכת לכם את הצורך לאחסן בבית ציוד קמפינג שצובר אבק ותופס הרבה מקום.

שימו לב שעליכם להתאים את האוהל ואת הציוד כולו לתנאי השטח ולמזג האוויר הצפוי. אל תשכחו לוודא שיש באוהל רשתות נגד יתושים. אם אנכם בטוחים באיזה אוהל כדאי לבחור – התייעצו עם בעלי ניסיון. אוהל נוח, יציב ומרווח הוא הבסיס לכל טיול קמפינג מוצלח.

השכרת אוהלים בכינרת

לאחר יום של טיול או נסיעה ארוכה, הדבר האחרון שאתם רוצים לעשות זה להתחיל להקים אוהל בשטח. בהעדר ניסיון ההקמה של האוהל תדרוש מכם חצי שעה של עבודה בעודכם עייפים ורעבים. אם יש לצדכם ילדים או בני זוג שפחות אוהבים לצאת לטבע – ההמתנה הזו להקמת האוהל עלולה להיות מלווה בוויכוחים וכעסים. שירות השכרת אוהלים בטבריה מבטיח שבטיול הזה אתם מתרכזים רק בהנאה.

מה מקבל מי שמשכיר אוהל?

אם הייתם חכמים והזמנתם מראש אוהל בטבריה אתם צפויים לקבל בדיוק את מה שבקשתם. בנקודת היעד שנקבעה מראש יוקם בעבורכם על ידי צוות מקצועי אוהל קמפינג מדוגם. האוהל יהיה נקי ויציב כך שלכם נשאר רק להיכנס אליו ולנוח. בעוד כל שאר החברים נלחמים במוטות של האוהל אתם כבר נרגעים בערסל, מתבוננים במי הכנרת הכחולים או יוצאים לטבילה מרעננת במים הקרירים. יחד עם האוהל אפשר לשכור גם מזרנים, תאורה, גנרטור וציוד משלים נוסף.

מתי מבצעים את ההזמנה?

תמיד כדאי יהיה להקדים לבצע את ההזמנה מספר שבועות לפני המועד המבוקש, אך במקרים בהם מדובר בקמפינג ספונטני קיימת אפשרות לאספקה מעכשיו לעכשיו. השכרת אוהלים בצפון חוסכת לכם את הצורך לנסוע עם אוטו עמוס בו חלק מהציוד קשור על הגג וחלק אחד מונח עליכם. אין כל סיבה שתבלו את רוב הזמן שלכם בשטח בפריסה וקיפול של הציוד.

תוכן עניינים

צריכים עזרה?
Add to cart

בניית אתר | GalyamStudio

חיוג מהיר